Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Η μαγεία της βροχής!

Όσο μ'αρέσει να βγαίνω και να αντικρίζω τον ήλιο, τον καταγάλανο ουρανό και να μυρίζω τις ευωδιές των ανοιξιάτικων λουλουδιών, να ανοίγω πόρτες,  παράθυρα και να μπαίνει στο σπίτι εκείνο το αεράκι που όλοι περιμένουμε όταν καλοκαιρίαζει για τα καλά, άλλο τόσο μ'αρέσει να κλείνομαι σπίτι, να κάθομαι στον καναπέ με μια κουβέρτα τυλιγμένη στα πόδια μου και με ένα ζεστό ρόφημα στην αγαπημένη μου κούπα και να ακούω τη βροχή, τις αστραπές και τις βροντές... αφήνοντας τα στόρια ανοιχτά για να βλέπω πως πέφτουν της βροχής οι στάλες (ναι! απ'το γνωστό άσμα το ξεσήκωσα αυτό...) στα φύλλα της λεμονιάς. Και όταν πια η βροχή σταματήσει, να ανοίγω την πόρτα και με μια βαθιά ανάσα να μου έρχεται η μυρωδιά απ'το βρεγμένο χώμα και να βλέπω τα γκρίζα σύνεφφα να υποχωρούν και να ανοίγει πάλι ο ουρανός με το υπέροχο γαλάζιο του χρώμα! Μαγεία!!! 

3 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις λοιπόν τι θυμήθηκα!

    Παιδάκι να παίρνω τους δρόμους με τη βροχή, να περπατάω με το πρόσωπο στραμμένο στον ουρανό και να... σκουντουφλάω εδώ κι εκεί σα μεθυσμένο παπί...

    Έφηβη, να ανεβαίνω τις πλαγιές με το σκυλί μετά τη βροχή και να ρουφάω τη μυρωδιά του βρεγμένου χώματος το χειμώνα, των κίτρινων ασπάλαθων του Σεφέρη την άνοιξη, του θυμαριού το καλοκαιράκι...

    Και τέλος, τώρα... Στο παράθυρο να ακολουθώ με το δάχτυλο τις σταγόνες που κυλάνε, να ζωγραφίζω αφηρημένα σχέδια, να αναπολώ...

    Μαγεία η βροχή γλυκιά μου Αρμονία... Μαγεία, νοσταλγία και ένα τσίμπημα αριστερά στο στήθος για όσα παρήλθαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή armonia

    καταρχάς Χρόνια πολλά..

    Ακούω την εκπομπή σου και μάλιστα εδώ βρέχει...

    Τι όμορφη η αισθηση της βροχής να χτυπά στην ομπρέλλα, αλλά και τι υπέροχο το θολό τζάμι με τις στάλες της βροχής...
    Κάθαρση της ψυχής...

    Ευχαριστώ για τα υπέροχα συναισθήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοίτα να δεις που τώρα ανακάλυψα ότι είχα δυο σχόλια σε αυτή μου την ανάρτηση!

    @ amFenster δεν έχω λόγια, συνεχίζεις να με συγκινείς με αυτά που γράφεις

    @ Saligaros χαίρομαι που κατάφερα να σε κάνω να νιώσεις αυτά τα συναισθήματα

    Αγαπημένοι μου... η βροχή είναι όντως Μαγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή